مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 02:402023-01-06اقتصادي

تراز تجاری خراسان رضوی به 500 میلیون دلار رسید


با توجه به مقایسه ارقام صادرات و واردات کالا، تراز بازرگانی خارجی گمرکات خراسان رضوی طی 9 ماه ابتدای سال جاری مثبت و معادل 500 میلیون دلار است.

- ایسنا/خراسان رضوی ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: با توجه به مقایسه ارقام صادرات و واردات کالا، تراز بازرگانی خارجی گمرکات خراسان رضوی طی 9 ماه ابتدای سال جاری مثبت و معادل 500 میلیون دلار است.

جواد جعفری در گفت وگو با ایسنا در خصوص تراز بازرگانی خراسان رضوی طی 9 ماه ابتدای سال جاری اظهار کرد: صادارت کالا از استان طی این مدت معادل 1590 هزار تن و به ارزش 976 میلیون دلار است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در وزن 21 درصد و در ارزش دلاری 7 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: میزان واردات کالا به استان در این مدت 210 هزار تن و به ارزش بالغ بر 476 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 49 درصد و از نظر ارزش دلاری 23 درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به مقایسه ارقام صادرات و واردات کالا، تراز بازرگانی خارجی گمرکات خراسان رضوی در این مدت مثبت و معادل 500 میلیون دلار است.

عمده کالاهای صاداراتی از استان در این مدت زعفران در بسته بندی بیش از 30 گرم، پسته ها با پوست تازه یا خشک، میله های آهنی یا فولادی، کف پوش و عمده کشورهای صادارتی افغانستان؛ ترکمنستان، تاجیکستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراز تجاری خراسان رضوی به 500 میلیون دلار رسید

تراز تجاری خراسان رضوی به 500 میلیون دلار رسید