مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 07:402023-01-07بين الملل

جدال توییتری لاپید و بن گویر


یاییر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی جمعه شب در توییتر ایتمار بن گویر وزیر تندرو و افراطی امنیت داخلی کابینه نتانیاهو را آماج حمله قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، لاپید در توییتر نوشت: بن گویر ماه نوامبر (آبان/ آذرماه) خواستار سخت شدن شرایط اسیران امنیتی (فلسطینی های دربند با پرونده امنیتی) شد و دیروز که وی به زندان نفحه رفت تا اطمینان حاصل کند که شرایط هرگز برای این اسیران تغییر نخواهد کرد، چرا که واقعیت این است.

در پاسخ به این توییت، بن گویر توییت کرد: لاپید همین الان از خواب بیدار شو، یک نفس عمیق بکش، چرا که شرایط تغییر خواهد کرد، چرا که نخستین کاری که من انجام دادم، این بود که تصمیماتی که برای بهبود شرایط اسرای فلسطینی اتخاذ کرده بودی، متوقف کردم، در ماه های آینده، تخریب چی ها به زندان خواهند افتاد، کسایی که دوست دوست شما [محمود عباس و ایمن عوده رییس فهرست گروه های عرب در کنست اسراییل] هستند.

لاپید بارها نسبت به روی کارآمدن دولت افراطی نتانیاهو و وزیران تندرو آن هشدار داده است.

وی 14 دی ماه و به دنبال یورش بن گویر به مسجد الاقصی از جمله سران صهیونیست بود که از این اقدام وزیر امنیت داخلی تندرو رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و این اقدام را بی مسئولیتی سیاسی نتانیاهو ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال توییتری لاپید و بن گویر

جدال توییتری لاپید و بن گویر