مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 07:452023-01-07دانش

آیین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی برگزار شد


آیین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی و پنجمین همایش انجمن های ورزش دانشجویی خوابگاهی در پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر جمعه شب در آیین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی و پنجمین همایش انجمن های ورزش دانشجویی خوابگاهی اظهار داشت: نگاه بلند ریاست دانشگاه فرهنگیان در توسعه این دانشگاه در ابعاد مختلف شایسته تقدیر است.

رضا درویشی گفت: تلاش های بسیاری برای برگزاری خوب این دوره توسط همکاران ستادی دانشگاه به ویژه معاون دانشجویی، مدیرکل تربیت بدنی و رؤسای ادارات این معاونت و همکاران در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای برگزاری موفق این دوره انجام شد و از اینکه این تلاش ها موجبات رضایت خاطر شرکت کنندگان در دوره را فراهم ساخته خرسندیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان نیز در این آیین در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های دکتر صحرایی رییس محترم دانشگاه و دکتر انصاری راد معاونت محترم دانشجویی اظهار داشت: حضور با علاقه، فعال و منظم بالای 95 درصد از کارشناسان و دبیران انجمن در تمامی کارگاه ها و همه مراحل دوره و از طرف دیگر حضور و مشارکت فعال همه اساتید در تمام برنامه ها از ابتدا تا انتها از ویژگی بارز این دوره بود و اعلام داشت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی برگزار شد

آیین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی برگزار شد