مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:352023-01-07سياسي

آنچه در سفر دوم رییس جمهور در مورد پروژه ‍ های عمرانی گذشت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به خراسان جنوبی را از طرح های در دست اقدام برای حل معضل آب استان عنوان کرد و ادامه داد: - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به خراسان جنوبی را از طرح های در دست اقدام برای حل معضل آب استان عنوان کرد و ادامه داد: طرح انتقال آب از دریای عمان در دستور کار جدی دولت است و جلسات متعددی در هیات دولت برای آن برگزار شده و می شود.

رییس جمهور در اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی به خراسان جنوبی آمد تا با پیگیری پروژه های سفر قبلی، ضمن بررسی مشکلات، افتتاح و بهره برداری از طرح های جدید را نیز آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سفر اخیر عملیات اجرایی چندین پروژه آغاز و همچنین مشکل پروژه های دیگر نیز بررسی شد تا بتوان رهیافت مناسبی برای شروع پروژه ها و یا اتمام آن ها یافت.

کثرت پروژه ها و کمبود اعتبارات علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به رسانه های گروهی گفت: کثرت پروژه ها و کمبود اعتبارات را یکی از مشکلات کنونی کشور عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم تاکید دارد که پروژه جدیدی ایجاد نکند تا همان پروژه های قبلی به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در سفر دوم رییس جمهور در مورد پروژه ‍ های عمرانی گذشت

آنچه در سفر دوم رییس جمهور در مورد پروژه ‍ های عمرانی گذشت