مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:402023-01-07سياسي

اندیشکده ها نیاز امروز برای اداره مطلوب کشور است


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نیازهای امروز برای اداره مطلوب کشور، اهتمام به اندیشکده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی طاهری شامگاه جمعه رویداد پیشگام که به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه متاسفانه در تابستان با مشکل برق و در زمستان نیز با مشکل گاز مواجه هستیم، اظهار کرد: این مشکل در جمع دانشجویان اندیشکده دانشگاه صنعتی شریف مطرح و اعلام شد که برای حل این مشکل راهکار وجود دارد اما هیچ کس به راهکارهای ارائه شده اهمیتی نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز کشوری چون آمریکا که در حوزه انرژی ادعا دارد، در واقع چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی افکار خود را از اندیشکده ها می گیرد، تصریح کرد: اگر به سراغ اندیشکده ها نرویم، گرفتار خواهیم شد و بخشی از این گرفتاری ها نیز ناشی از تصمیمات غلطی است که گرفته شده، قانون گذاری هایی که انجام شده و … نشأت می گیرد، بنابراین چاره ای نداریم جز اینکه به سمت استفاده از ظرفیت پژوهشکده ها و اندیشکده ها حرکت کنیم.

این نماینده مجلس از ایتان به عنوان یکی از این مجموعه ها یاد کرد و با بیان اینکه نسل اول این مجموعه را پیدا کرده ایم، یادآور شد: ما نیاز به تشکیل تیم های اندیشکده فکری در کشور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده ها نیاز امروز برای اداره مطلوب کشور است

اندیشکده ها نیاز امروز برای اداره مطلوب کشور است