مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:452023-01-07اقتصادي

کلاف هزارپیچ شهربازی گرگان / مدیران ناتوان در حل معمای افتتاح


با گذشت بیش از سه سال از آغاز عملیات اجرایی شهربازی گرگان و وعده های چندین باره مدیران برای بهره برداری فاز نخست اما شهروندان همچنان شاهد به تأخیر افتادن زمان افتتاح این پروژه هستند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اعظم محبی: مدیریت شهری گرگان طی چند سال اخیر تلاش کرد تا با سرمایه گذاری در بخش های مختلف به دغدغه نبود درآمد پایدار در شهر پایان دهد؛ چندین پروژه مانند تله کابین، رستوران هواپیما، مجتمع گردشگری، شهربازی مدرن، بالن و غیره در مناطق مختلف گرگان تعریف شد تا با سرمایه گذاری در این حوزه ها زمینه درآمدزایی و توسعه شهر را فراهم کند.

اما رویه مدیریت شهری و البته عملکرد اعضای دوره چهارم و پنجم بیان گر آن است که روند کلنگ زنی ها ناتمام در شهر گرگان پایانی ندارد.

یکی از این طرح ها که البته وارد فاز اجرایی هم شده شهربازی مدرن واقع در هزارپیچ است، این پروژه که در فاز یک درجا می زند ابتدا قرار بود که در سال 99 افتتاح شود اما در ادامه با تغییر مدیریت شهری، وعده بهره برداری به پایان سال 1400 رسید.

در ابتدای تصدی مسئولیت شهردار فعلی هم وعده اتمام فاز نخست پروژه تا پایان سال جاری داده شد اما سخنان آنها حاکی از آن است که شهربازی در سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف هزارپیچ شهربازی گرگان / مدیران ناتوان در حل معمای افتتاح

کلاف هزارپیچ شهربازی گرگان / مدیران ناتوان در حل معمای افتتاح