مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:502023-01-07سياسي

رشد بیش از 1000 درصدی انهدام کالاهای مضر سلامت در اموال تملیکی استان هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از رشد بیش از 1000 درصدی انهدام کالاهای مضر سلامت در اموال تملیکی این استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از رشد بیش از 1000 درصدی انهدام کالاهای مضر سلامت در اموال تملیکی این استان خبر داد.

قاسم رسولی فاضل نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی به همراه عباس پوریانی حاکم شرع در این سازمان و مهدی فتحی مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان با مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری این استان دیدار و گفتگو کردند.

رییس کل دادگستری هرمزگان در جریان این دیدار اعلام کرد: تعداد پرونده های مربوط به کالاهای متروکه مضر سلامت جامعه در اموال تملیکی این استان از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، 147 فقره بوده است که با توجه به 13 پرونده مربوط به مدت مشابه سال گذشته، تعداد این پرونده ها بیش از 11 برابر افزایش داشته است.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به آمار ارائه شده از سوی اداره کل اموال تملیکی استان هرمزگان، شاهد رشد بیش از 1000 درصدی انهدام کالاهای مضر سلامت طی 9 ماهه امسال در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته می باشیم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از عملیات امحاء کالاهای متروکه مضر سلامت جامعه در اموال تملیکی استان هرمزگان مربوط به یکی از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 1000 درصدی انهدام کالاهای مضر سلامت در اموال تملیکی استان هرمزگان

رشد بیش از 1000 درصدی انهدام کالاهای مضر سلامت در اموال تملیکی استان هرمزگان