مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:552023-01-07اجتماعي

«کریمو» در سرایان سفید پوش شد/ هوا گرم تر می شود


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: خرو طبس با هشت میلیمتر بارندگی و کریمو در شهرستان سرایان با پنج سانتیمتر برف رکوردار بارش ها طی 24 ساعت گذشته در استان بوده اند.

- علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خرو طبس با هشت میلی متر بارندگی و کریمو در شهرستان سرایان با پنج سانتی متر برف رکوردار باران و برف طی 24 ساعت گذشته در خراسان جنوبی بوده اند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی ها بارش باران خفیف تا متوسط را استان شاهد بودیم، بیان کرد: این بارندگی ها در ارتفاعات به صورت برف بود.

خندان رو با اشاره به اینکه تا اواسط هفته جاری ناپایداری های جوی در خراسان جنوبی ادامه دارد، افزود: بیشتر بارندگی ها مربوط به ایستگاه خرو طبس بوده و در کریمو شهرستان سرایان نیز شاهد بارش برف بودیم.

وی در زمینه میزان بارندگی ها در استان ادامه داد: تا قبل از سامانه بارشی اخیر میزان بارندگی ها در خراسان جنوبی از ابتدای پاییز تنها 10 میلی متر بوده که نسبت به بلند مدت 54 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: مطابق الگوی نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی، خراسان جنوبی تا اواسط هفته تحت تأثیر توده هوای ناپایدار خواهد بود که افزایش متناوب ابر را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کریمو» در سرایان سفید پوش شد/ هوا گرم تر می شود

«کریمو» در سرایان سفید پوش شد/ هوا گرم تر می شود