مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:102023-01-07سياسي

میم مثل مادر و مادربزرگ شهید/ ودیعه ای برای خدا


به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و روز تکریم مادران شهدا به سراغ مادر و دختری رفتیم که هر دو مادر شهید هستند، یکی مادر شهید دفاع مقدس و دیگری مادر شهید مدافع حرم.

- خبرگزاری فارس؛ آذربایجان شرقی_کتایون حمیدی: غلامرضا دعای زیر قرآن یادت رفته مادر؟ نکند با وحید گرم گرفته ای و دایی باج اوغلی یاد من نمی افتید؟ وحیدِ بی وفا نگفته چقدر دلتنگ توام؟ البته اگر اون دلتنگی سرش می شد که دنبال تو نمی دوید و دلتنگی های من را چند برابر نمی کرد! آخر میدانی غلامرضا، هر وقت که دلم برایت تنگ می شد، یک دل سیر وحید را نگاه می کردم، عجیب شبیه تو بود! مامان جانم کجایید آخه؟ چرا سراغ مادر پیرتان را نمی گیرید؟ اینها نجواهای مادر غلامرضا جشن پور و مادربزرگ شهید وحید فرهنگی والاست.

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز تکریم مادران شهدا با خانم حمیده جشن پور مادر شهید وحید فرهنگی والا  و مادرشان قرار یک گفت و گوی خودمونی را می گذارم؛ می دانم این خبر از آن دست خبرهایی که است که قرار است تا حل شوم بین مادرانه های این مادر و دختر.

ساعاتی با دو مادر و دختر که هر دو مادر شهیدند سرمای سوزان تبریز تحمل کردنی نیست، سوز سرما تا استخوان می رود، با دست های یخ بسته آیفون خانه شان را می زنم، بدون اینکه بپرسند کی هستی در باز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میم مثل مادر و مادربزرگ شهید/ ودیعه ای برای خدا

میم مثل مادر و مادربزرگ شهید/ ودیعه ای برای خدا