مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:152023-01-07بين الملل

راهپیمایی گسترده مردمی در یمن علیه اقدامات غیرانسانی ائتلاف سعودی


شهروندان یمنی شامگاه جمعه راهپیمایی گسترده ای را در استان های مختلف این کشور علیه تداوم محاصره کشورشان توسط ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی و اقدامات غیر انسانی آن علیه یمنی ها برگزار کردند.

- شهروندان یمنی شامگاه جمعه راهپیمایی گسترده ای را در استان های مختلف این کشور علیه تداوم محاصره کشورشان توسط ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی و اقدامات غیر انسانی آن علیه یمنی ها برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، این راهپیمایی اعتراضی تحت عنوان محاصره جنگ است در استان های مختلف برگزار شد و شهروندان یمنی تاکید کردند که گرسنگی دادن به ملت یمن و محاصره آنها یکی از جنبه های جنگ جنایتکارانه آمریکایی علیه یمنی ها است.

شهروندان یمنی در پایان این راهپیمایی گسترده با صدور بیانیه ای تداوم محاصره ملت یمن توسط ائتلاف سعودی – آمریکایی را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: گرسنگی دادن و محاصره یکی از جنبه های جنگ جنایتکارانه ناعادلانه آمریکا علیه مردم یمن است و ائتلاف متجاوز آمریکا و عربستان سعودی از محاصره و قحطی جمعی به عنوان سلاح جنگی علیه همه ملت یمن استفاده کرده است.

یمنی ها همچنین تاکید کردند که محاصره در منشورها و قوانین سازمان ملل متحد؛ جرم نسل کشی طبقه بندی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی گسترده مردمی در یمن علیه اقدامات غیرانسانی ائتلاف سعودی

راهپیمایی گسترده مردمی در یمن علیه اقدامات غیرانسانی ائتلاف سعودی