مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:252023-01-07اقتصادي

برای درمان بیماران خاص بوشهر 20 میلیارد تومان پرداخت شد


مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون 20 میلیارد تومان هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج در استان بوشهر بوده که از طرف این سازمان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، داراب بارگاهی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه 70 هزار نفر جمعیت بیمه شده استان بوشهر تحت پوشش صندوق بیمه کارکنان دولت قرار دارند، اظهار داشت: در صندوق روستاییان و عشایر 295 هزار نفر، صندوق بیمه همگانی 102 هزار نفر و صندوق سایر اقشار 33 هزار نفر از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد جمعیت بیمه شده تحت پوشش صندوق های روستاییان عشایر و بیمه همگانی هستند، افزود: 80 درصد این جمعیت به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

این مقام مسئول استفاده همه بیماران خاص از صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: با راه اندازی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج از آبان ماه با حمایت دولت، اکنون 107 نوع بیماری شناسایی شده که خدمات به این بیماران با تعرفه بیش از 98 درصد ارائه می شود.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون 20 میلیارد تومان هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج در استان بوشهر بوده که از طرف این سازمان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای درمان بیماران خاص بوشهر 20 میلیارد تومان پرداخت شد

برای درمان بیماران خاص بوشهر 20 میلیارد تومان پرداخت شد