مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:352023-01-07اقتصادي

وزارت نفت برای نجات جان اهوازی ها پول کم آورد؟!


اگرچه در سالهای پیشین وعده هایی توخالی برای جمع آوری فلرهای نفتی داده می شد، اما در دوره کنونی همین وعده هم داده نمی شود و بی اعتنایی به افکار عمومی در پیک ابتلا به بیماری های تنفسی در اهواز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، افزایش تولید نفت به سه میلیون بشکه در روز و کشف میادین نفتی جدید در خوزستان به دست متخصصان توانمند ایرانی اگرچه اخبار مسرت بخشی برای مردم کشور به شمار می رود اما در خود خوزستان همه چیز متفاوت است و با تغییر وزیر همچنان در بر همان پاشنه میچرخد.

مردم خوزستان که انتظار تغییر رویکرد وزارت نفت در دولت مردمی را داشتند، همچنان از بی توجهی شرکت های تابعه وزارت به میزبانشان در هر محفل و مجلسی دست به انتقاد میزنند و معتقدند صرفا نگاه مهندسی با هدف ازدیاد برداشت نفت و بی اعتنایی به مسائل اجتماعی و زیست محیطی به ایجاد یک طبقه برخوردار و غیر پاسخگو منجر شده است.

اهواز دارای بزرگترین میدان نفتی کشور است و شرکت مناطق نفتخیز جنوب به عنوان تولید کننده 85 درصد نفت خام کشور در آن قرار دارد اما تولید این ثروت برای مردم خوزستان بی هزینه نبوده است.

    نفت منشا اصلی آلودگی هوای خوزستان هوای شهر اهواز به عنوان آلوده ترین کلانشهر ایران و ماهشهر به عنوان آلوده ترین شهر لقب گرفته و بنا براعلام سازمان محیط زیست، صنایع به ویژه فلرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت برای نجات جان اهوازی ها پول کم آورد؟!

وزارت نفت برای نجات جان اهوازی ها پول کم آورد؟!