مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:402023-01-07سياسي

اغلب متکدیان گیلان مهاجر هستند/ نقش بیکاری و مهاجرت در آسیب های اجتماعی


مدیرکل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه مسائل فرهنگی موجب شده مردم در مواجهه با کودکان کار یا متکدیان دلسوزانه عمل کنند، گفت: عمده آسیب های اجتماعی استان در حوزه تکدی گری به دلیل مهاجرت از دیگر استان ها به گیلان است و اغلب متکدیان مهاجر هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه مسائل فرهنگی موجب شده مردم در مواجهه با کودکان کار یا متکدیان دلسوزانه عمل کنند، گفت: عمده آسیب های اجتماعی استان در حوزه تکدی گری به دلیل مهاجرت از دیگر استان ها به گیلان است و اغلب متکدیان مهاجر هستند.

سید مهدی خدمت بین دانا، آسیب اجتماعی را شامل رفتارهای ضد اجتماعی فرد یا گروهی از افراد دانست که موجب آزاد دیگران و بر هم خوردن تعادل جامعه می شود و اظهار کرد: متاسفانه استان گیلان با آسیب های اجتماعی رایج در کشور مواجه است که مهمترین آنها طلاق و اعتیاد و خودکشی و همسرآزاری و سالمندی و.

است.

وی با اشاره به رتبه اول گیلان در سالمندی، افزود: سالمندی از جمله آسیب های اجتماعی است که در آینده به بحران تبدیل خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در گفت وگوی تلویزیونی باران، بیکاری و مهاجرت را از جمله عوامل بالا بودن آمارهای آسیب اجتماعی در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه بیکاری موجب کاهش سن اعتیاد به کمتر از 24 سال که میانگین کشوری می باشد، شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغلب متکدیان گیلان مهاجر هستند/ نقش بیکاری و مهاجرت در آسیب های اجتماعی

اغلب متکدیان گیلان مهاجر هستند/ نقش بیکاری و مهاجرت در آسیب های اجتماعی