مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:502023-01-07اقتصادي

چگونه عرضه خودرو در بورس کالا منفعت مصرف کننده و خودروساز را تامین می کند؟


عضو هیات مدیره انجمن همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: عرضه خودرو در بورس کالا با دو شرط اساسی حاکمیت مکانیسم عرضه و تقاضا و عرضه کافی از سوی خودروساز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک عضو هیات مدیره انجمن همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: عرضه خودرو در بورس کالا با دو شرط اساسی حاکمیت مکانیسم عرضه و تقاضا و عرضه کافی از سوی خودروساز، منفعت مصرف کننده و زنجیره تامین خودروسازی را به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یکی از ویژگی های مهم بورس کالا، شفافیت است به گونه ای که جزییات معاملات برای همگان قابل استخراج بوده و به عبارتی شرایط بازار یک محصول خیلی سریع در داده های بورس کالا قابل رویت است.

درباره بازار خودرو نیز با وجود شرایط تولید و عرضه و تقاضا، اما آمارها بیانگر روندی مثبت برای فعالان بازار خودرو و مردم به عنوان مصرف کنندگان است.

از آغاز معاملات خودرو در بورس کالا تاکنون، 25 هزار و 742 دستگاه خودرو معامله شده است که بررسی میانگین قیمت کشف شده در بورس با قیمت های بازار غیررسمی (در زمان معامله) نشان می دهد که منفعت خریداران خودرو از بورس، بیش از 2هزار و 700میلیارد تومان بوده است.

در این زمینه، ابراهیم دوست زاده ، عضو هیات مدیره انجمن همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه عرضه خودرو در بورس کالا منفعت مصرف کننده و خودروساز را تامین می کند؟

چگونه عرضه خودرو در بورس کالا منفعت مصرف کننده و خودروساز را تامین می کند؟