مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:552023-01-07بين الملل

سعدالله زارعی: قطعا اسراییلی ها دست به اقدام نظامی علیه ایران نمی زنند


سعد الله زارعی، کارشناس مسائل خاورمیانه، به جماران گفت: به طور قطعی بگوییم که شرایط اسراییل روز به روز به سمت تنش های بیشتر سیاسی در داخل و تنش های امنیتی با جمعیت های مختلف فلسطینی پیش می رود و حتی جمعی از اسراییلی ها که به جریان مذهبی مشهور هستند هم .

- پایگاه خبری جماران: یک کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به اینکه کل فلسطین و به خصوص کرانه باختری و قدس شریف، صحنه درگیری های شدید بین مردم و نظامیان رژیم صهیونیستی هست، گفت: همین الآن شرایط شدیدتر از انتفاضه هست و چیزی در این مناطق اتفاق می افتد که در جریان انتفاضه های اول و دوم اتفاق نیفتاده بود.

لذا چیزی که این وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با مسجد الاقصی انجام داده یا پیش از این درباره مسجد الخلیل انجام داده، این صحنه را تشدید می کند و افزایش می دهد ولی اسراییلی ها به طور کلی در وضعیت شدیدتر از انتفاضه قرار دارند.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با سعدالله زارعی را در ادامه می خوانید: برخی کارشناسان معتقدند که اقدام وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی می تواند جرقه انتفاضه سوم باشد.

به نظر شما این اقدام تحریم آمیز عضو کابینه رژیم صهیونیستی می تواند جرقه ای برای انتفاضه سوم باشد؟ گروه های فلسطینی چه واکنشی به این اقدام خواهند داشت؟ در واقع همین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعدالله زارعی: قطعا اسراییلی ها دست به اقدام نظامی علیه ایران نمی زنند

سعدالله زارعی: قطعا اسراییلی ها دست به اقدام نظامی علیه ایران نمی زنند