مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:252023-01-07فرهنگي

افتتاح نمایشگاه آثار عبدالحمید قدیریان در فرهنگسرای نیاوران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین نیرومند مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، - نمایشگاه نور هدی نور حسین است و بس برگزیده آثار نقاشی و تندیس عبدالحمید قدیریان عصر جمعه 16 دی با حضور پرشور هنردوستان و علاقه مندان در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین نیرومند مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی بنیاد روایت فتح و.

از حاضران در این افتتاحیه بودند.

مراسم با سخنان کوتاه ابوالفضل همراه، رییس فرهنگسرای نیاوران آغاز شد و در ادامه نیرومند، مشاور وزیر فرهنگ با اشاره به نسل طراحان و نقاشان فعال در حوزه هنری گفت: ما را هنرمندان حوزه هنری می دانستند که آثار هنری را به خط مقدم و منطقه می بردیم.

 برای اینکه نقاشی برگرفته از مفاهیم انقلاب شکل بگیرد، خیلی ها کار کردند اما آن که بیش از همه کوشید و مسیر را ادامه داد، آقای قدیریان بود.

مجید شاه حسینی دیگر سخنران برنامه افتتاحیه نمایشگاه نور هدی نور حسین است و بس بود که گفت: من به خلوص و اتصال قدیریان غبطه می خورم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه آثار عبدالحمید قدیریان در فرهنگسرای نیاوران

افتتاح نمایشگاه آثار عبدالحمید قدیریان در فرهنگسرای نیاوران