مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:302023-01-07پزشكي

خروج مددجویان از پوشش کمیته امداد بعد از بازنشستگی و برقراری مستمری تامین اجتماعی


مدیرکل بهداشت و درمان و بیمه های اجتماعی کمیته امداد از بازنشستگی 5851 نفر از مددجویان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی طی 9 ماه سال جاری خبر داد.

- مجتبی احمدلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 54 هزار و 242 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در قالب طرح بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مشاغل توسط کمیته امداد بیمه پرداز تامین اجتماعی می شوند که با رسیدن به سن بازنشستگی مستمری بگیر تامین اجتماعی خواهند شد.

وی افزود: زنان تحت پوشش کمیته امداد با رسیدن به سن 55 سالگی و پرداخت 10 سال بیمه و همچنین مردان تحت پوشش با رسیدن به سن 60 سالگی و پرداخت 10 سال بیمه بازنشسته خواهند شد.

به گفته مدیرکل بهداشت و درمان و بیمه های اجتماعی کمیته امداد، در 9 ماهه اول سال جاری5851 نفر بازنشسته تامین اجتماعی شدند، البته تا پایان سال تعداد این افراد افزایش خواهد یافت زیرا افراد تحت پوشش در شرف رسیدن به سن بازنشستگی هستند.

احمدلو خاطرنشان کرد: این افراد بعد از بازنشستگی تامین اجتماعی از تحت پوشش کمیته امداد خارج می شوند زیرا حقوق بگیر تامین اجتماعی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در صندوق بیمه روستاییان و عشایر نیز 56 هزار و 65 نفر از مددجویان در سطح دو بیمه پردازی می شوند که با رسیدن به سن 65 سالگی بازنشسته خواهند شد، گفت: تاکنون 9358 نفر بازنشسته و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج مددجویان از پوشش کمیته امداد بعد از بازنشستگی و برقراری مستمری تامین اجتماعی

خروج مددجویان از پوشش کمیته امداد بعد از بازنشستگی و برقراری مستمری تامین اجتماعی