مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:402023-01-07اقتصادي

دانشگاه و لزوم آموزش مهارت های عصر دیجیتال پساکرونا


دانشگاه ها باید برنامه های درسی خود را با الزامات بازار کار هماهنگ و به فارغ التحصیلان کمک کنند تا شکاف دانش خود را از بین ببرند.

- به نقل از تایمز هایر ایجوکیشن، کارشناسان دانشگاه و صنعت، دانش و بهترین تجربیات خود را در مورد اینکه چگونه موسسات آموزشی می توانند فارغ التحصیلان را برای محل کار فعلی آماده کنند و اینکه چگونه در آینده این موارد تغییر خواهد کرد را به اشتراک گذاشتند که در ذیل به برخی از این موارد اشاره شده است.

تغییرات در سیاست ملی کارشناسان خاورمیانه و شمال آفریقا معتقدند که دنیای کار در حال تحول است و دولت ها باید این تغییرات را در سیاست های ملی خود لحاظ کنند تا توسعه و رفاه اقتصادی تضمین شود.

در حال حاضر اختلال قابل توجهی در بازار کار وجود دارد که ناشی از همه گیری کووید-19 است و آنتونی تاترسال، نایب رییس سازمان اروپا، خاورمیانه و آفریقا در این مورد می گوید که اتوماسیون و انقلاب دیجیتال در حال تغییر بیشتر آن است و برای اجتناب از داشتن شهروندانی با مهارت های منسوخ در تلاش برای یافتن شغل، دولت ها باید در توسعه مهارت ها سرمایه گذاری کنند.

تاترسال بیان کرد: جایی که این برنامه های ملی موثرترند، جایی است که آنها با موسسات آموزشی مشارکت می کنند و ماموریت اصلی آن ایجاد مهارت ها، مشارکت با کسب وکارهایی است که نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه و لزوم آموزش مهارت های عصر دیجیتال پساکرونا

دانشگاه و لزوم آموزش مهارت های عصر دیجیتال پساکرونا