مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:402023-01-07سياسي

مهدی نقویان رییس جدید مرکز سیمافیلم شد


با حکم محسن برمهانی معاون سیما، رییس مرکز سیمافیلم تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، با حکم محسن برمهانی معاون سیما، مهدی نقویان به سمت رییس مرکز سیمافیلم منصوب شد.

در حکم محسن برمهانی خطاب به مهدی نقویان آمده است: ایران اسلامی در طول تاریخ پرافتخار خود از گنجینه های ممتاز و بی نظیر داستان پردازی، تصویرسازی و هنرهای روایی بهره مند بوده و امروز با توجه به رقابت های روزافزون منطقه ای و جهانی و ضرورت تاریخی و تمدنی، احیای این جایگاه و جهش در هنرهای نمایشی و روایت هنری، اهمیت مضاعف پیدا کرده است.

انقلاب اسلامی نیز از یک سو بر گنجینه ماجراهای ملی و قهرمانان مردمی و قصه های پرفراز و فرود و تجربه زیسته ممتاز ملت افزوده و از دیگر سو چشم و دل توده ها و نخبگان بسیاری از ملت های جهان را مشتاق شنیدن از ایران عزیز کرده است.

معاون سیما ارتقای کیفی، محتوایی و کمی آثار نمایشی و مجموعه های داستانی رسانه ملی را ماموریت مهم رییس جدید مرکز سیما فیلم برشمرده و خطاب به نقویان تاکید کرده است: برنامه ریزی برای تحول در سازماندهی تولید و به کارگیری سازوکارهای موثر برای استفاده حداکثری از سرمایه ها و استعدادهای موجود در عرصه هنرهای نمایشی و جلوگیری از انحصار، کاهش بروکراسی های غیر لازم و افزایش کیفیت ساخت مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی نقویان رییس جدید مرکز سیمافیلم شد

مهدی نقویان رییس جدید مرکز سیمافیلم شد