مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:452023-01-07سياسي

سردار سلیمانی مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی داشت


فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه گفت:شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی و میدانی داشت و باید از این مدیریت جهادی و انقلابی و میدانی درس گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد خادم سید الشهدا جمعه شب در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سالن 9 دی سپاه شهرستان گناوه اظهار داشت: آنچه امروز باید پیرامون شهید حاج قاسم سلیمانی بگوییم صداقت و راستی این شهید بزرگوار است فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه افزود: صداقت و راستی به راحتی به دست انسان نمی رسد و به تعبیر قرآن کریم صداقت برای انسان های باایمانی مانند شهید قاسم سلیمانی که بر عهد خود ایستادند و از آهن محکم تر است و راه خود را تغییر نمی دهد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم خدا را خیلی دوست داشت و خدا هم او را دوست داشت گفت: سیدالشهدای مقاومت به هر کجا که می رفت از کوچک و بزرگ و حتی رهبر معظم انقلاب می خواست که برایم دعا کنید تا شهید شوم و با دشمنان با شدت برخورد می کرد اما بین با دوستان دستگیری و مهربانی می کرد.

وی ادامه داد: باید صداقت و درستی را از شهید سلیمانی بیاموزیم و این صداقت و راستی را به همین سادگی نمی توان به دست آورد بلکه باید نماز امام زمان خواند و همه چیز خدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی داشت

سردار سلیمانی مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی داشت