مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:452023-01-07بين الملل

السودانی پرونده حضور نیروهای آمریکایی در عراق را به واشنگتن می برد


دو مسؤول عراقی اعلام کردند که نخست وزیر این کشور در حال برنامه ریزی برای سفری رسمی به واشنگتن در آینده ای نزدیک و در راس یک هیئت وزارتی بزرگ از کابینه اش است.

- دو مسؤول عراقی اعلام کردند که نخست وزیر این کشور در حال برنامه ریزی برای سفری رسمی به واشنگتن در آینده ای نزدیک و در راس یک هیئت وزارتی بزرگ از کابینه اش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، دو مسؤول عراقی در بغداد روز پنج شنبه به العربی الجدید گفتند: محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در حال برنامه ریزی برای سفری رسمی به واشنگتن در آینده ای نزدیک و در راس یک هیئت وزارتی بزرگ از کابینه اش است.

همچنین این دو مسؤول عراقی اظهار کردند: السودانی در حال هماهنگی این مورد با سفارت آمریکا در بغداد است و این سفارت تا این لحظه هنوز موضعگیری روشنی در این خصوص نداشته است و احتمالا دلیلش این است که دولت آمریکا منتظر است رویکردهای دولت جدید عراق را بداند.

دو مسؤول عراقی که یکی از آنها در دفتر نخست وزیر است، تاکید کردند: السودانی در حال برنامه ریزی برای سفر به آمریکا در راس یک هیئت وزارتی و امنیتی بزرگ جهت بررسی برخی موضوعات و در راس آنها مسایل امنیتی است.

مسؤول دفتر السودانی توضیح داد: السودانی موافقت چارچوب هماهنگی برای سفر به واشنگتن را پیش از مراجعه به الینا روما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی پرونده حضور نیروهای آمریکایی در عراق را به واشنگتن می برد

السودانی پرونده حضور نیروهای آمریکایی در عراق را به واشنگتن می برد