مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:052023-01-07فرهنگي

مستند «مشق امشب» در هنر و تجربه روی پرده می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی «مشق امشب»، این مستند مضمونی را که عباس کیارستمی سال 1367 در فیلم ماندگار «مشق شب» به آن پرداخته است، - فیلم مستند مشق امشب به کارگردانی اشکان نجاتی و مهران نعمت اللهی از بیست و یکم دی ماه در سینما های هنر و تجربه اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مشق امشب ، این مستند مضمونی را که عباس کیارستمی سال 1367 در فیلم ماندگار مشق شب به آن پرداخته است، به روزرسانی می کند و لایه های پنهانی از نظام آموزشی امروز را که از دید جامعه دور مانده است، به تصویر می کشد.

مشق امشب که خود را برای اکران در ایران آماده می کند پیش از این در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایدفا در آمستردام هلند که معتبرترین جشنواره مستند جهان لقب گرفته و در شصت و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم زلین جمهوری چک که یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم کودک و نوجوان در جهان محسوب می شود حضور یافته و همچنین در شهر لندن نیز روی پرده سینمای Bertha DocHouse رفته است.

این مستند در بخش مستند های اجتماعی_انتقادی بیست و چهارمین جشنواره فیلم مستند لیوبلیانای کشور اسلوونی، چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم استانبول ترکیه نیز به نمایش در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «مشق امشب» در هنر و تجربه روی پرده می رود

مستند «مشق امشب» در هنر و تجربه روی پرده می رود