مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:102023-01-07سياسي

دیدگاه رهبری نسبت به جایگاه زن باید سرلوحه عمل مسئولین باشد


اشاره رهبری به سابقه حضور زنان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب حکایت از اعتقاد قلبی ایشان به اثرگذاری زنان در حوزه های مختلف دارد و این نگاه باید سرلوحه عمل مسئولین باشد.

- زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور زنان در مناصب کلان نظام و جایگاه های سیاست گذاری تأکید کردند که برای این امر باید فکری شود.

وی تأکید کرد: از منظر رهبر انقلاب فعالیت های اجتماعی زنان تضادی با اولویت اصلی حضور زن در خانواده ندارد و زن می تواند در عین مدیریت خانواده و همسر و فرزندان در حوزه های اجتماعی هم فعال باشد و اتفاقاً برخی از این فعالیت ها ضروری و واجب نیز هست.

الهیان در خصوص موضع رهبری نسبت به تهاجمات غرب به جمهوری اسلامی تصریح کرد: موضع رهبری این است که با توجه به فجایعی که در حوزه زنان در غرب رخ داده، غرب بایستی در جایگاه پاسخ گویی باشد و نه پاسخ خواهی، و اتفاقاتی که نسبت به زنان در غرب رخ داده با حقوق بشر منافات دارد و این امر اصلاً قابل پذیرش نیست.

نماینده تهران با بیان اینکه اشاره رهبری به سابقه درخشان حضور زنان در دفاع مقدس و مراحل پیروزی انقلاب حکایت از اعتقاد قلبی ایشان به حضور و اثرگذاری زنان در حوزه های علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مدیریتی دارد تأکید کرد: این دیدگاه باید سرلوحه عمل مسئولین قرار گیرد و تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه رهبری نسبت به جایگاه زن باید سرلوحه عمل مسئولین باشد

دیدگاه رهبری نسبت به جایگاه زن باید سرلوحه عمل مسئولین باشد