مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:102023-01-07اقتصادي

کمک 375 میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلام


مردم نیکوکار در استان ایلام امسال تاکنون بیش از 375 میلیارد ریال برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان به مراکز نیکوکاری این استان کمک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز رضا طاهری  مدیرکل کمیته امداد ایلام در گردهمایی آموزشی مسئولان و مدیران اجرایی مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد استان ایلام که در محل هتل زاگرس این شهرستان برگزار شد، گفت: باتوجه به اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امدادامام خمینی (ره) بالا برون سطح مشارکت مردم ومردمی شدن فعالیتها و خدمات امداد است مراکز نیکوکاری می تواند یکی از مهمترین ابزارها و ظرفیت های اصلی این امر باشند.

وی به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در مناطق کم برخوردار اشاره کرد و افزود: ایم مهم یکی دیگر از مهمترین برنامه های کمیته امداد است و مراکز نیکوکاری با توجه به اینکه پل ارتباطی مناسبی بین نیکوکاران و نیازمندان جامعه به حساب می آیند می توانند نقش بسیار مهمی در این زمینه را ایفا کنند.

 مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: توانمند سازی محلات کم برخوردار در قالب طرح 2020 یکی دیگر از اقدامات این نهاد حمایتی است با همکاری بهزیستی، هلال احمر، استانداری دیگر دستگاهها در برخی شهرستانها و مناطق استان برگزار می شود، همچنین مراکز نیکوکاری می توانند نقش بسزایی در این باره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 375 میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلام

کمک 375 میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلام