مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:152023-01-07اقتصادي

تعداد متخصصین بیمارستان دولتی شهدای آبیک افزایش یافت


فرماندار شهرستان آبیک از افزایش تعداد متخصصین در بیمارستان دولتی شهدای این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، بیمارستان دولتی شهدای آبیک بیش از 9 سال و هشت ماه است که افتتاح شده اما تکمیل، تجهیز و تامین نیروهای متخصص این بیمارستان طی این سالها همواره بحث برانگیز بوده و با توجه به اینکه 80 درصد مردم این شهرستان زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، مردم همیشه خواستار ارتقا و افزایش خدمات این بیمارستان بوده اند که مطالبه به حقی هم بوده و خبرنگار فارس هم همیشه پیگیر وضعیت بیمارستان بوده است.

البته طبق شنیده ها از منابع موثق، برخی در تلاش بودند که بیمارستان دولتی شهدای آبیک به بخش خصوصی واگذار شود اما با ورود دلسوزانه و مجدانه برخی مسئولان شهرستانی، این موضوع تحقق نیافت.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم انتظار مردم شهرستان آبیک برای افزایش خدمات بیمارستان دولتی شهدا بالاتر رفت که به همت، تلاش و پیگیری شورای تامین شهرستان آبیک به همراه مسئولان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و نمایندگان مجلس گامهای خوبی برای تامین نیروهای متخصص بیمارستان برداشته شد.

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: علاوه بر جذب متخصص جراح عمومی که چند هفته پیش تحقق یافت،  اخیرا متخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد متخصصین بیمارستان دولتی شهدای آبیک افزایش یافت

تعداد متخصصین بیمارستان دولتی شهدای آبیک افزایش یافت