مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:152023-01-07بين الملل

حمله سایبری هکرهای روس به لابراتوارهای هسته ای آمریکا


خبرگزاری رویترز با استناد به یک سری سوابق اینترنتی مدعی شد، یک گروه هکری روس مشهور به کلدریور در تابستان امسال سه لابراتوار تحقیقات هسته ای در آمریکا را هدف حمله قرار داده است.

- خبرگزاری رویترز با استناد به یک سری سوابق اینترنتی مدعی شد، یک گروه هکری روس مشهور به "کلدریور" در تابستان امسال سه لابراتوار تحقیقات هسته ای در آمریکا را هدف حمله قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز نوشت، یک سری مدارک و سوابق اینترنتی که توسط این خبرگزاری و پنج کارشناس امنیت سایبری مورد بررسی قرار گرفتند نشان دادند، در بازه ماه اوت تا سپتامبر سال 2022 و پس از آنکه ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه از تمایل کشورش به استفاده از تسلیحات هسته ای برای دفاع از خاکش صحبت کرد، گروه هکری کلدریور، سه لابراتوار تحقیقات هسته ای در آمریکا شامل بروک هِیوِن ، آرگون و لاورنس لیورمور را هدف حمله سایبری قرار داده است.

این مدارک نشان می دهند که هکرها برای هر کدام از این لابراتوارها صفحه های ورود جعلی ایجاد کرده و به دانشمندان هسته ای با هدف واداشتن آنها به افشای رمز عبورشان ایمیل فرستاده اند.

رویترز نوشت، قادر به مشخص کردن علت هدف گرفته شدن این لابراتوارها و اینکه آیا حملات سایبری به آنها موفقیت آمیز بوده اند یا خیر، نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری هکرهای روس به لابراتوارهای هسته ای آمریکا

حمله سایبری هکرهای روس به لابراتوارهای هسته ای آمریکا