مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:252023-01-07فرهنگي

ابراز دل شکستگی یک هنرمند


منوچهر نیازی اعلام کرد، شکایت از جعل کنندگان آثارش را در مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد ثبت کرده است و وکیلش پرونده را در قوه قضاییه پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و چهارم آبان ماه گذشته بود که منوچهر نیازی، استاد نقاشِ 85 ساله از کشف برخی آثار کپی شده اش در بازار هنر خبر داد و به خریداران آثارش قول داد این موضوع را به طور جدی از سوی همه مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد تا مجموعه داران و همه ی علاقه مندان به کارهای او دچار زیان و خسارت نشوند.

در این زمینه بیشتر بخوانید: اعتراض به ارائه آثار تقلبی در بازار هنر نیازی در گفت وگویی اعلام کرد، وکیلش همه مستندات در این باره را در قالب یک پرونده آماده کرده، ابتدا این شکایت را در مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد به ثبت رسانده و سپس در قوه قضاییه این پرونده را به جریان گذاشته است.

این هنرمند ابراز امیدواری کرده که وزارت ارشاد به عنوان متولی اصلی هنر کشور فکری اساسی درباره جعل آثار هنری کند که هر روز بر شمارشان در بازار هنر افزوده می شود.

منوچهر نیازی درباره ی جعل آثار هنری تاکید دارد: این روند نه تنها به بنیان های بازار هنر ایران لطمه می زند، بلکه موجبات فرار سرمایه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز دل شکستگی یک هنرمند

ابراز دل شکستگی یک هنرمند