مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:352023-01-07بين الملل

جعل نام خلیج فارس از سوی نخست وزیر عراق


پیش از این، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق هم در توییتی از عبارت جعلی «خلیج ع-ر-ب-ی» استفاده کرده بود - پیش از این، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق هم در توییتی از عبارت جعلی خلیج ع-ر-ب-ی استفاده کرده بود   محمد شیاع السودانی ، نخست وزیر عراق در بیانیه ای در مورد مسابقات جام ملت های خلیج (فارس) از عبارت جعلی خلیج ع-ر-ب-ی استفاده کرد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق در بیانیه ای رسمی اعلام کرد: السودانی امروز جمعه آغاز جام قهرمانی (خلیج ع-ر-ب-ی) را در میان حضور سرشار مردم از ورزشگاه بین المللی بصره اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا؛ پیش از این، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق هم در توییتی از عبارت جعلی خلیج ع-ر-ب-ی استفاده کرده بود در حالی که صدر در ایام اربعین از زائران ایرانی خواسته بود از میهمان به میزبان تبدیل نشوند، این بار با استفاده از عبارت خلیج ع-ر-ب-ی ، خطاب به شهروندان عرب شورای همکاری گفته است که میهمانان عراق خود صاحب خانه هستند.

ایران همواره مخالفت خود را با این عبارت اعلام نموده و اعتراض خود را از طریق مجامع بین المللی ابراز کرده و خواستار استفاده از عبارت خلیج فارس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعل نام خلیج فارس از سوی نخست وزیر عراق

جعل نام خلیج فارس از سوی نخست وزیر عراق