مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:402023-01-07اقتصادي

20 درصد جمعیت کرمانشاه در بافت فرسوده ساکن هستند


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه گفت: حدود 12 درصد مساحت شهر کرمانشاه که نزدیک از 20 درصد جمعیت شهر را در بر دارد در بافت فرسوده واقع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهزاد مسعودی معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود 12 درصد مساحت شهر کرمانشاه که نزدیک 20 درصد جمعیت شهر را در بر دارد، در بافت فرسوده واقع است.

وی ادامه داد: براساس شاخص های شورای عالی معماری و شهرسازی، بافت فرسوده شهری معمولا بناهای ناپایدار، معابر نفوذناپذیر و املاک ریزگانه دارند که بیشترین آسیب و چالش در زمان بحران برای این محلات به وجود می آید چون عملیات خدمات رسانی را با مختل ایجاد می کند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه در توضیح اقدامات انجام شده در این رابطه، گفت: یک سری قواعد و قوانین، دستورالعمل ها، سندهای پشتیبان تدوین شده ولی واقعا تا این لحظه هیچکدام از این راهکارها در شهر کرمانشاه به یک نتیجه شاخص و بارز ندسیده است.

وی افزود: شورای عالی معماری شهرسازی اخیرا چهار محور اقدامی(یک گروه در مقیاس بلوک شهری، یک گروه در نوسازی در مقیاس محورهای اصلی و محله ای، یک گروه نوسازی در عمق بافت فرسود و یک نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع) تهیه کرده که برای هر کدام از این محورها پیشنهاداتی ارائه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد جمعیت کرمانشاه در بافت فرسوده ساکن هستند

20 درصد جمعیت کرمانشاه در بافت فرسوده ساکن هستند