مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:552023-01-07اقتصادي

علت فقر در سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی چیست؟


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکل عمده در عدم سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی استان ناکافی بودن تسهیلات بانکی است، - گفت: هزینه های اجرای طرح های کشاورزی در چند سال اخیر به شدت بالا رفته و منابع تسهیلاتی به نسبت این افزایش قیمت رشد نکرده است.

حسین بهرامی در گفت وگو با ایسنا در خصوص علل فقر سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی، اظهار کرد: طرح های سرمایه گذاری در این حوزه به دو بخش تقسیم می شود، یکسری طرح ها توسط خود بهره برداران و کشاورزان اجرا شده و مهم ترین اهداف آن ها برای این کار جذب تسهیلات بانکی است و بدون این منابع مالی نمی تواند کار اجرایی انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکل عمده در عدم سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی استان ناکافی بودن تسهیلات بانکی است، عنوان کرد: هزینه های اجرای طرح های کشاورزی در چند سال اخیر به شدت بالا رفته و منابع تسهیلاتی به نسبت این افزایش قیمت رشد نکرده است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری در جذب تسهیلات تکلیفی و قانون بودجه در حوزه کشاورزی رتبه خوبی دارد، اما در مجموع این تسهیلات ناکافی است و جوابگوی متقاضیان طرح های کشاورزی در استان نیست، برای مثال در حوزه گلخانه ها تعداد زیادی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فقر در سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی چیست؟

علت فقر در سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی چیست؟