مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:562023-01-07اقتصادي

پروژه 120 واحدی مسکن ملی در مریوان کلنگ زنی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان صبح امروز در جریان سفر استاندار کردستان به مریوان اظهار داشت: پروژه مسکن ملی شهرک اوراز مریوان  با مساحت 10 هزار و 615 متر مربع در 6 بلوک  با 120 واحد احداث می شود.

جهانگیر الیاسی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی برای احداث مسکن ملی شهرستان مریوان وجود ندارد و همه اهور برای آغاز کار مهیا است.

وی با اشاره به ثبت نام 14 هزار و 400 نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان اظهار داشت: تاکنون 5 هزار و 400 تایید نهایی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: قرار است این طرح طی 18 ماه به اتمام برسد.

افتتاح کارگاه خیاطی زنان  امروز در ادامه سفر استاندار به مریوان هم چنین، اولین کارگاه خیاطی زنان کولب (موسسه آفتاب زرین زریبار) در مریوان افتتاح شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در این آیین گفت: این کارگاه با همکاری و همت اوقاف و امور خیریه راه اندازی شده و برای 15 زن کولبر شغل ایجاد شده است.

حجت الاسلام محمد کاروند گفت: تاکنون 14 کارگاه خیاطی در استان با 300 نفر اشتغالزایی راه اندازی شده که سه مورد آن در مریوان قرار دارد.

وی با بیان اینکه اوقاف آمادگی ایجاد 5 کارگاه خیاطی دیگر در استان را دارد ادامه داد: در صورت وجود مکان و فضای مناسب، 15 چرخ خیاطی دیگر در اختیار این کارگاه در مریوان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 120 واحدی مسکن ملی در مریوان کلنگ زنی شد

پروژه 120 واحدی مسکن ملی در مریوان کلنگ زنی شد