مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:002023-01-07سياسي

راز ماندگاری «حاج قاسم» در قلب مردم


معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: راز ماندگاری حاج قاسم در ذهن و قلب مردم این است که شهید سلیمانی مخلصانه در راه خدا و برای خدا مجاهدت می کرد و کسی که در راه خدا گام بردارد خداوند هم او را محبوب قلب ها خواهد کرد.

- ایسنا/قزوین معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: راز ماندگاری حاج قاسم در ذهن و قلب مردم این است که شهید سلیمانی مخلصانه در راه خدا و برای خدا مجاهدت می کرد و کسی که در راه خدا گام بردارد خداوند هم او را محبوب قلب ها خواهد کرد.

حسین محمدی در گفت وگو با ایسنا درباره ابعاد شخصیتی حاج قاسم، اظهار کرد: شخصیت حاج قاسم دارای ابعاد مختلفی همچون بُعد معنوی، عقلانی، اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی، اخلاقی و سیاسی بود اما نکته قابل توجه این است که بُعد معنوی زیرساخت اصلی شخصیت ایشان است.

وی بیان کرد: از لحاظ معنوی مؤلفه هایی همچون توکل و توسل در وجود ایشان متبلور بود که می توانیم مهم ترین مؤلفه از ابعاد معنوی این شهید را اخلاص معرفی کنیم.

این مسئول گفت: مسئولیت های نظامی گسترده ای همچون فرماندهی سپاه قدس بر دوش حاج قاسم بود اما تا همین چند سال پیش افراد بسیاری بودند که شناختی از ایشان نداشتند چراکه این شهید بزرگوار همواره در خفا انجام وظیفه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز ماندگاری «حاج قاسم» در قلب مردم

راز ماندگاری «حاج قاسم» در قلب مردم