مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:052023-01-07اقتصادي

ترویج ازدواج، بیشتر از تکلیف نیازمند فرهنگ سازی است


ترویج امر ازدواج به عنوان یکی از شاخص های زیربنایی جامعه، نیازمند فرهنگ سازی بوده و ایجاد تکلیف و اجبار، پاسخ عکس خواهد داد.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: ترویج امر ازدواج به عنوان یکی از شاخص های زیربنایی جامعه، نیازمند فرهنگ سازی بوده و ایجاد تکلیف و اجبار، پاسخ عکس خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان، پرویز خالقی فرماندار زنجان در جلسه کمیته سامان ازدواج شهرستان زنجان به بیان شیوه های اثربخش در راستای بالا بردن نرخ رشد ازدواج و نیز زاد و ولد در جامعه پرداخته و افزود: ترویج امر ازدواج به عنوان یکی از شاخص های زیربنایی جامعه، نیازمند فرهنگ سازی بوده و ایجاد تکلیف و اجبار، پاسخ عکس خواهد داد.

وی به تاثیر اقدامات فرهنگی و ایجابی اعم از تولید محتوا از طریق رسانه ملی و با بهره گیری از نظرات متخصصان و کارشناسان حوزه فرهنگ اشاره داشته و تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی و نیز عوامل رسانه ملی بایستی پای ثابت و فعال جلسات کمیته سامان ازدواج باشند.

رییس کمیته سامان ازدواج شهرستان زنجان همه علل پایین بودن نرخ رشد ازدواج را مباحث اقتصادی ندانسته و اضافه کرد: حرکت در مسیر ترویج امر ازدواج بایستی پیوست فرهنگی داشته و صرفاً ایجاد امکانات فیزیکی برای جوانان کفاف نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ازدواج، بیشتر از تکلیف نیازمند فرهنگ سازی است

ترویج ازدواج، بیشتر از تکلیف نیازمند فرهنگ سازی است