مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:302023-01-07پزشكي

بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمومنین(ع) در اسدآباد احداث می شود


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از موافقت وزارت بهداشت با احداث بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمومنین(ع) در این شهرستان خبر داد.

- حامد صفاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از پیگیری ایجاد بخش VIP در بیمارستان قائم(عج) شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: انجام تعمیرات و استانداردسازی بخش دیالیز، ایجاد و احداث بخش CCU استاندارد، استقرار کلینیک ویژه به صورت مستقل و حضور پزشکان متخصص در این کلینیک برای ارائه خدمات در دستور کار است.

وی بیان کرد: پیگیری ایجاد بخش تصویربرداری دندان برای استقرار دستگاه گرافی OPG با توجه به خرید دستگاه نیز برای این دانشکده در دست اقدام بوده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه در تمام واحدهای سرپایی بیمارستان برای سهولت پرداخت قبض مراجعان دستگاه کارتخوان تعبیه شده است گفت: خریداری کپسول اطفاء حریق با 30 میلیون تومان، خریداری هود و سیلر کاترCSSD با 50 میلیون تومان، پیگیری دریافت تجهیزاتی نظیر آنالایزر، سل کانتر و CAMPRESSOR CHEST از محل وام بانک جهانی پروژه تجهیزات ICERP از دیگر اقدامات انجام شده در سه ماهه اخیر بوده است.

وی با تاکید به اینکه تجهیزات مورد نیاز فیزیوتراپی و کاردرمانی خریداری شده و به زودی توسط معاونت این دانشکده راه اندازی می شود گفت: موافقت اصولی احداث بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمومنین(ع) در اسدآباد احداث می شود

بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمومنین(ع) در اسدآباد احداث می شود