مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:302023-01-07اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن در گراش با سرعت بیشتر پیگیری شود


فرماندار گراش خواستار سرعت بخشیدن به ایجاد یک هزار و 100 واحد مسکن نهضت ملی مسکن در این شهرستان شد.

- فرماندار به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود طاهرزاده صبح شنبه در بازدید میدانی از طرح اقدام ملی مسکن 164 واحدی این شهرستان در جریان امور قرار گرفت و سرعت بخشیدن به آن را خواستار شد.

محمود طاهرزاده فرماندار گراش با بیان اینکه در حال حاضر ساخت 1100 مسکن نهضت ملی و اقدام ملی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: مشکل کمبود زمین برای ساخت و زیر ساخت ها مورد نیاز مسکن برای افق چهار ساله در شهرستان تأمین شده است.

وی گفت: تاکنون 5075 نفر در شهرستان گراش متقاضی مسکن در سامانه راه و شهرسازی ثبت نام کردند که از این تعداد فعلاً 2108 نفر واجد شرایط شناخته شده اند و برای همه اینها بنیاد مسکن پرونده تشکیل داده است و مابقی آنها نیز در دست بررسی هستند.

فرماندار گراش اضافه کرد: در فاز نخست برای ساخت 164 واحد طرح اقدام ملی مسکن 2 هکتار و 200 متر مربع زمین جنب مسکن مهر قدیم تأمین شده است و در فاز دوم نیز 77 هکتار زمین در کنار مجتمع فنی حرفه ای برای 900 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن طراحی شده است.

وی گفت: همچنین در فاز سه 40 هکتار زمین در تنگ حسین برای 420 متقاضی تأمین شده است و در فاز چهار 60 هکتار زمین به عنوان طرح اراضی پیشنهادی در مجاورت 77 هکتاری در حال واگذاری زمین و آماده س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن در گراش با سرعت بیشتر پیگیری شود

طرح نهضت ملی مسکن در گراش با سرعت بیشتر پیگیری شود