مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:352023-01-07سياسي

نخستین رویداد شتابدهی صادرات در کرمانشاه برگزار می شود


رییس اتاق کرمانشاه، از برگزاری نخستین رویداد شتابدهی صادرات کرمانشاه خبر داد و از علاقمندان برای شرکت در این رویداد مهم دعوت کرد.

- کیوان کاشفی، رییس اتاق کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه اولین رویداد شتابدهی صادرات کرمانشاه 12و 13 بهمن برگزار می شود، اظهار کرد: علاقمندان در بخش های مختلف از جمله دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، شرکت های کوچک و متوسط، شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور و.

می توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی از چهار محور اصلی که برای رویداد شتابدهی صادرات تعریف شده یاد کرد و ادامه داد: این محورها شامل تهیه و تدوین بوم کسب و کار صادراتی، آنالیز بازار و ایجاد بازارهای جدید بین المللی، انتقال تجارب صادراتی و بازاریابی بین المللی و افزایش آگاهی از اصول کسب و کار صادراتی است.

  رییس اتاق کرمانشاه با بیان اینکه برای این رویداد اهداف متعددی تعریف شده است، خاطرنشان کرد: توسعه صادرات محصولات تولیدی استان کرمانشاه از طریق نهادسازی و مهارت افزایی حقیقی و عملیاتی، بین المللی سازی شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای کوچک دارای محصولات با پتانسیل صادرات، افزایش تمایل بنگاه های کوچک و متوسط به سمت صادرات، توانمندسازی افراد، تیم ها و شرکت ها و ایجاد درآمد ارزی پایدار برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد شتابدهی صادرات در کرمانشاه برگزار می شود

نخستین رویداد شتابدهی صادرات در کرمانشاه برگزار می شود