مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:402023-01-07سياسي

در طرح دیده بان، مدیران با برنامه ها، مبانی و مصادیق تبیین آشنا می شوند


شبکه ای از مدیران مدارس در طرح دیده بان، قرار می گیرند تا با برنامه های تبیینی، مبانی و مصادیق تبیین آشنا می شوند و امیدواریم به زودی به آثار ارزشمند آن برسیم.

- ایسنا/قم وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: شبکه ای از مدیران مدارس در طرح دیده بان، قرار می گیرند تا با برنامه های تبیینی، مبانی و مصادیق تبیین آشنا می شوند و امیدواریم به زودی به آثار ارزشمند آن برسیم.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح طرح دیده بان که به همت دبیرخانه ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش در قم، امروز 17 دی ماه در بستر برنامه شاد برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها پیرامون موضوع جهاد تببین تاکید داشته اند و آن را به عنوان یک فریضه قطعی و وجودی مطرح نموده اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس آموزش و پرورش به دو دلیل بستر مهمی برای جهاد تبیین است، اول اینکه پیشرفت هایی که در جمهوری اسلامی ایران مشاهده می کنید و استناد فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه های علمی که در قله قرار داریم، نقش آموزش و پرورش نقش بسیار پررنگی است.

رییس ستاد همکاریهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش افزود: دوم اینکه این پیشرفت ها و موفقیت ها را باید به نسل آینده ساز منتقل کنیم تا نسل دانش آموز در معرض این پیشرفت ها قرار گیرند تا مبادا تحت تاثیر جریان رسانه ای نظام سلطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طرح دیده بان، مدیران با برنامه ها، مبانی و مصادیق تبیین آشنا می شوند

در طرح دیده بان، مدیران با برنامه ها، مبانی و مصادیق تبیین آشنا می شوند