مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:552023-01-07ورزشي

برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در یزد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دهمین دوره مسابقات المپیاد محلات به مدت 110 روز از چهاردهم بهمن ماه در این شهر خبر داد.

- حجت الاسلام مجتبی صداقت، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این که ایجاد نشاط عمومی با استفاده از ظرفیت ورزش و رویدادهای فرهنگی هنری یکی از اولویت های اجرایی این سازمان در شهر میراث جهانی است، اظهار کرد: مردم یزد ظرفیت های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی خوبی دارند که سعی داریم از این ظرفیت به نفع نشاط عمومی استفاده کنیم.

وی برگزاری دهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی محلات را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار مدیریت شهری دانست و افزود: محلات مختلفی با جمعیت قابل توجه به خصوص در بافت تاریخی و قدیمی شهر یزد وجود دارد که بر خلاف گذشته به دلایل مختلف به خصوص زندگی شهری، توجه به فعالیت های ورزشی در آن ها کاهش یافته است.

 حجت السلام صداقت هدف از برگزاری این مسابقات را حضور اقشار جامعه با سنین مختلف و تزریق شادی و نشاط عنوان کرد و گفت: استعداد یابی در حوزه های مختلف یکی دیگر از رویکردهای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در رویدادهای مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در یزد

برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در یزد