مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:002023-01-07سياسي

8 روستا در آمل پایلوت اجرای طرح های اشتغالزایی شدند


با رایزنی های صورت گرفته از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان مازندران هشت روستا در شهرستان پایلوت اجرای طرح های اشتغالزایی شد.

- آمل- فرماندار ویژه آمل گفت: با رایزنی های صورت گرفته از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان مازندران هشت روستا در شهرستان پایلوت اجرای طرح های اشتغالزایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس حسینی ظهر شنبه در جلسه مشترک دستگاه های اجرایی شهرستان آمل و رییس و معاونین ستاد اجرایی فرمان اجرایی امام استان که به میزبانی فرمانداری آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان امام استان از ظرفیت های مغفول در شهرستان آمل که معتقدیم برای توسعه شهرستان می باید مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: طرح های اشتغالزایی ستاد حضرت امام (ره) از پشتوانه خوبی برای استفاده متقاضیان برخوردار است و نیز انحراف از اجرا در این بخش از میزان کمتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه این ستاد با به کارگیری تسهیل گر و پیگیری های ویژه، از شیوه مناسبی برای حمایت از متقاضیان برخوردار است، افزود: با رایزنی های صورت گرفته؛ از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان مازندران، هشت روستا در شهرستان آمل پایلوت اجرای طرح های اشتغالزایی این ستاد قرار گرفتند که تلاش می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 روستا در آمل پایلوت اجرای طرح های اشتغالزایی شدند

8 روستا در آمل پایلوت اجرای طرح های اشتغالزایی شدند