مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:052023-01-07سياسي

رشد در صداوسیمای سیستان و بلوچستان نیازمند قبول نقاط ضعف است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید با باور به اینکه صداوسیمای استان با نقطه مطلوب فاصله دارد فعالیتها برنامه ریری شود، - تا شاهد رشد در این مجموعه باشیم.

به گزارش، آیت الله مصطفی محامی صبح شنبه در دیدار مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر نقش صداوسیما به مثابه یک دانشگاه عمومی، افزود: چنین تعبیری برای این سازمان افتخار و در عین حال مسئولیت آفرین است.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر نقش آفرینی صداوسیما در تراز گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: برای رسیدن به چنین جایگاهی دریایی از کار وجود دارد که به همه آن ها نمی توان پرداخت اما در حدی که می توانیم باید شروع کنیم.

آیت الله محامی بیان کرد: نقطه آغاز کار این است که ایمان و باور داشته باشیم که با جایگاه مطلوب فاصله داریم و اگر نگاه متفاوت داشته و از خود راضی باشیم دیگر رشدی نخواهیم داشت و تحولی رخ نمی دهد.

وی ادامه داد: گام دوم خودباوری است و اینکه مطمئن باشیم ما می توانیم و با همه سختی ها می توان کار کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: گام سوم توکل به خدا، توسل به پیامبر اکرم (ص)، اهل بیت (ع) و حرکت جهادی و مخلصانه است و اینکه آیه إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ یک وعده عمومی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد در صداوسیمای سیستان و بلوچستان نیازمند قبول نقاط ضعف است

رشد در صداوسیمای سیستان و بلوچستان نیازمند قبول نقاط ضعف است