مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:162023-01-07اقتصادي

استخدام نخبگان در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده پیش از ظهر در نشست با معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه استان بوشهر از ظرفیت های مهمی در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، سرمایه گذاری و اشتغال زایی برخوردار است، اظهار داشت: باید با کمک نخبگان از ظرفیت های اقتصادی و صنعتی استان بوشهر در جبران عقب ماندگی استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به دور دوم سفر رییس جمهور و هیئت دولت به بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی سفر رییس جمهور در اواخر بهمن تا اوایل اسفندماه انجام می شود که تصمیمات و مصوبه های مهمی در بخش های گوناگون در حل مشکلات استان در پی دارد.

وی از افتتاح چند مجتمع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی و وارد مدار شدن ردیف های جدید پالایشگاه گازی خبر داد و بیان کرد: با افتتاح این صنایع زمینه اشتغال نیروهای مختلف فراهم می شود که با برنامه ریزی انجام شده بر اساس تخصص مورد نیاز، سهم عمده ای از اشتغال در این صنایع متعلق به نخبگان است.

محمدی زاده از استخدام نخبگان این استان در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد و خاطرنشان کرد: باید زمینه افزایش سهمیه استخدام نخبگان در دستگاه های اجرایی به ویژه صنایع مهم و استراتژیک از جمله نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه اتمی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام نخبگان در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر

استخدام نخبگان در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر