مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:202023-01-07سياسي

جزییات قرارداد شهرداری تهران با یک خواننده


همواره گفته ام باید با گردن کلفت ها و قوی ترین ها برخورد کرد اما اینکه بخواهیم اسم بیاورم را نمی توانم، از من لیست و اسامی افراد بزرگ را بخواهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بیستمین شنبه امید و افتخار و در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار لیست املاک واگذار شده گفت: حق و حقوق شهر را می خواهیم بازگردانیم در گذشته این املاک دست مجموعه ای بوده اما اکنون آن را پس گرفته ایم.

وی با تاکید بر اینکه منعی برای انتشار لیست وجود ندارد اظهار کرد: اما این لیست باید صحت سنجی شود ما برخوردهای قانونی خود را انجام می دهیم همواره گفته ام باید با گردن کلفت ها و قوی ترین ها برخورد کرد اما اینکه بخواهیم اسم بیاورم را نمی توانم شما باید از من لیست و اسامی افراد متخلف بزرگ را بخواهید.

زاکانی گفت: من حق ندارم آبروی فردی را ببرم در 20 سال گذشته اسامی متعددی از جمله معاون رییس جمهور را برده ام اما عده ای می خواهند التهاب در جامعه ایجاد کنند.

سالیان گذشته در حوزه املاک واگذاری هایی شده بود و اغماض هایی صورت گرفته بود و و قراردادهای اشتباه نوشته شده بودند.

شهردار تهران ادامه داد: لوگوی شهروند 600 میلیارد تومان بود اما 3 میلیارد تومان فروخته شد و به گونه ای فروخته شده بود که می گفتند امکان ندارد بتوان این لوگو را پس گرفت اما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قرارداد شهرداری تهران با یک خواننده

جزییات قرارداد شهرداری تهران با یک خواننده