مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:252023-01-07اجتماعي

عملیات رفع تصرفات غیرقانونی در منطقه اسپیران تبریز


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، گفت: در راستای حفاظت و صیانت از عرصه های منابع طبیعی و جلوگیری از تضییع حقوق عامه و ممانعت از دست اندازی زمین خواران به اراضی ملی، - با اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور 30 هکتار از تصرفات غیرقانونی در منطقه پلاک سفیدان عتیق قلع و قمع شد.

سرهنگ سیاوش علی فام، افزود: با توجه به اینکه در منطقه اسپیران عتیق حدود 30 هکتار از اراضی ملی به صورت غیرقانونی تصرف شده بود، برابر دستور دادستانی تبریز و دستور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جهت اجرای حکم تخریب و رفع تصرف اراضی ملی اقدام شده و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی این اراضی ملی به مدیریت منابع طبیعی استان بازگشت.

وی افزود: این اراضی ملی توسط کلاهبرداران به افراد حقوقی فروخته شده بود که با دستور مقام قضایی عملیات رفع تصرف با قاطعیت اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با هیچ فرد و گروهی کمترین مماشاتی نخواهیم داشت، گفت: با خرید و فروش اراضی ملی و منابع طبیعی برابر قانون برخورد می شود و افراد و شرکت ها در موارد مشکوک در جهت پیگیری از کلاهبرداری و پیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات رفع تصرفات غیرقانونی در منطقه اسپیران تبریز

عملیات رفع تصرفات غیرقانونی در منطقه اسپیران تبریز