مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:252023-01-07اجتماعي

ایجاد مجتمع فناوری و نوآوری مهارت های دانش بنیان در استان بوشهر


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر از ایجاد مجتمع فناوری و نوآوری مهارت های دانش بنیان در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالحسن رزمی نیا صبح شنبه در نشست با مدیرکل فنی و حرفه ای بوشهر از مشارکت پارک علم و فناوری، آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه ها برای ایجاد مجتمع های فناوری و نوآوری مهارت های دانش بنیان در استان بوشهر خبر داد.

وی گفت: به دنبال افزایش اشتغال فناوران و فروش شرکت های دانش بنیان و فناور و همکاری و هم افزایی بیشتر شرکت ها و مراکز رشد فعال در این مجموعه با بخش های مختلف مهارتی و فناوری به ویژه مراکز فنی و حرفه ای هستیم.

رزمی نیا با بیان اینکه قرار نیست همه دانشجویان وارد مشاغل دولتی شوند، افزود: طرح های نخلستان و کهاد با هدف تأمین نیروی کار برای شرکت های دانش بنیان اجرایی شده است و افرادی که وارد این شرکت ها می شوند نسبت به موضعات فناوری اشراف پیدا می کنند و زمینه اشتغال برای آن ها فراهم می شود.

وی با بیان اینکه در طرح نخلستان می تواند از شرکت های دانش بنیان به عنوان بستری برای ارتقای دانش و مهارت فارغ التحصیلان دانشگاهی استفاده و در آینده اشتغال را به شکل بهتری مدیریت کرد، اضافه کرد: فارغ التحصیلان و دانشجویان می توانند به مدت سه تا 6 ماه مهارت های لازم در حوزه های مختلف را در پارک های علم و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجتمع فناوری و نوآوری مهارت های دانش بنیان در استان بوشهر

ایجاد مجتمع فناوری و نوآوری مهارت های دانش بنیان در استان بوشهر