مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:252023-01-07اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 220 هزار نفر توسط بنیاد برکت


این بنیاد تا به امروز با یک هزار بنگاه کوچک و متوسط مشارکت اقتصادی داشته که باعث ایجاد اشتغال برای 220 هزار نفر در مناطق محروم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس،محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنگاه های مورد حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای امسال 25 میلیون دلار ارز آوری داشته اند.

وی با اعلام این خبر گفت: بنگاه های کوچک و متوسط مشارکتی مورد حمایت بنیاد از ابتدای سال جاری تاکنون 25 میلیون دلار از محصولات خود را صادر کرده اند.

محمد ترکمانه ادامه داد: محصولات این بنگاه ها به 15 کشور از جمله ترکیه، روسیه، عراق و افغانستان صادر شده اند.

وی اظهار داشت:این محصولات شامل قطعات پلاستیکی، شمش و روی، سیم و کابل، شیشه، پریز و لامپ، سیم مسی، لاینر، لمینت، قطعات لوازم خانگی برقی، پوشاک و نوشت افزار می شود.

مدیرعامل بنیاد برکت از ورود جدی این بنیاد به حوزه دانش بنیان خبر داد و گفت: بنیاد با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال توسط ایشان به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اقدام به سرمایه گذاری در طرح های دانش بنیان و دانش محور کرده است.

ترکمانه در تکمیل توضیحات خود افزود: تا به امروز با 25 پارک علم و فناوری و مراکز رشد در سراسر کشور تفاهم نامه همکاری برای حمایت از طرح های دانش محور به امضا رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 220 هزار نفر توسط بنیاد برکت

ایجاد اشتغال برای 220 هزار نفر توسط بنیاد برکت