مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:452023-01-07اقتصادي

سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران


رییس ستاد اجرایی فرمان امام مارندران،گفت: از سال 97 تاکنون هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مشترک در حوزه اقتصادی مازندران انجام شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدرضا هادیان ظهر امروز در جلسه مشترک دستگاه های اجرایی شهرستان آمل و رییس و معاونان ستاد اجرایی فرمان اجرایی امام استان که به میزبانی فرمانداری آمل برگزار شد، اظهار کرد: 19 پروژه بزرگ اقتصادی در شهرستان آمل از سوی این ستاد در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این ستاد پروژه های اجتماع محور روستایی را نیز در سطح شهرستان آمل با همکاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان، اجرایی  عملیاتی می کند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مازندران، خاطر نشان کرد:این ستاد از سال 97 تاکنون هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری مشترک در حوزه اقتصادی استان انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: میزان جذب این اعتبارات به تلاش و اراده دستگاه های اجرایی، بخشداری ها و دهیاری ها دارد.

 در ادامه سید عباس حسینی فرماندار آمل با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان امام استان از ظرفیت های مغفول در شهرستان آمل که معتقدیم برای توسعه شهرستان باید مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: طرح های اشتغالزایی ستاد حضرت امام(ره) از پشتوانه خوبی برای استفاده متقاضیان برخوردار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران

سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران