مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:462023-01-07سياسي

شکار عجیب و غریب در آشوراده میانکاله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، خبرهای عجیبی و غریب زیاد است اما این روزها در طبیعت میانکاله شاهد حمله شکارچیان در میانکاله هستیم، دسته های بزرگ 50 نفره که با هر مانعی برخورد می کنند تا بتوانند موجب سکوت بیشتر این تالاب مهم شوند.

   طی دو سال گذشته بحث بوتولیسم موجب خاموش شدن هیاهوی پرندگان شد امسال هم شکار موجب سکوت تلخی در منطقه آشوراده میانکاله شد.

  بحث شکار موضوعی نیست که برای اولین بار مطرح شود این ماجرا در تالاب های شمال به ویژه فریدونکنار و میانکاله شنیده می شود، قصه تلخی که دل طبیعت دوستان و دوستداران طبیعت را به درد می آورد.

     موضوع مهمی که این روزها حتی پرندگان هم متوجه آن شدند بحث حمله به محیط بانان و مرزبانان در آشوراده است؛ اینکه عده ای افراد شکم سیر برای خود حق و حقوق قائل شدند تا با هر مانعی برخورد کنند تا به هدف شوم خود برسند موضوع نگران کننده و درد آور است که باید با برخورد محکم برای همیشه به ان پایان داده شود.

  دسته های بالای شکارچیان که حتی تعداد آنان به بیش از 50 نفر هم می رسد چاره ای برای محیط بانان منطقه باقی نگذاشتند به این دلیل اگر جلوی آنان هم بایستند نه عده و نه عده آنان جوابگو هست به همین دلیل با سروصدا پرندگان را به پرواز درمی آورند که مبادا تیرها به آنان اصابت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار عجیب و غریب در آشوراده میانکاله

شکار عجیب و غریب در آشوراده میانکاله