مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:152023-01-07دانش

جشنواره سراسری سفرنامه و خاطره نویسی «رایحه حسینی» در ایلام برگزار می شود


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از برگزاری جشنواره ملی خاطره و سفرنامه نویسی «رایحه حسینی» در این دانشگاه خبر داد.

- جشنواره سراسری سفرنامه و خاطره نویسی رایحه حسینی در ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از برگزاری جشنواره ملی خاطره و سفرنامه نویسی رایحه حسینی در این دانشگاه خبر داد.

دکتر نصرت حیدری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جشنواره سراسری سفرنامه و خاطره نویسی رایحه حسینی در این دانشگاه برگزار می شود، اظهار کرد: امام حسین(ع) و ایثار و شهادت، اربعین حسینی، پایدار و حماسه حسینی، فرهنگ زیارت حسینی، نخستین سفرنامه حسینی، نخستین خاطره حسینی، امام حسین(ع) خانواده و سبک زندگی و امام حسین(ع) کودکان و نوجوانان از جمله محورها و موضوعات جشنواره است.

وی با بیان اینکه بخش سفرنامه و خاطره نویسی زیر 18 سال و بالای 18 سال به عنوان بخش های جشنواره تعیین شده است، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 15 بهمن است؛ همچنین این جشنواره سوم اسفندماه به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار برگزار می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: علاقه مندان می تواند آثار خود را در قالب های خاطره نویسی و سفرنامه نویسی ارسال کنند و سایر قالب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سراسری سفرنامه و خاطره نویسی «رایحه حسینی» در ایلام برگزار می شود

جشنواره سراسری سفرنامه و خاطره نویسی «رایحه حسینی» در ایلام برگزار می شود