مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:152023-01-07سياسي

گسترش همکاری های علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با دومین دانشگاه بزرگ بنگلادش


مدیر گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود از بسط مناسبات علمی این دانشگاه صنعتی با دانشگاه راج شاهی کشور بنگلادش خبر داد .

- ایسنا/سمنان مدیر گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود از بسط مناسبات علمی این دانشگاه صنعتی با دانشگاه راج شاهی کشور بنگلادش خبر داد .

دکتر محمد حسین احمدی 17 دی ماه در دیدار با نماینده این دانشگاه بنگلادشی که در سفارت بنگلادش در تهران برگزار شد اظهار کرد: بسط مناسبات علمی با این دانشگاه شناخته شده کشور بنگلادش گامی بلند در راستای همکاری های بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود است.

وی با اشاره به ضرورت گسترش مناسبات و همکاری های بین المللی افزود : در جلسه رایزنی همکاری های بین المللی ایران و بنگلاش که در سفارت این کشور در تهران برگزار شد راهکارهای توسعه همکاری های علمی بین دانشگاه و دانشگاه های کشور بنگلادش بررسی شد.

مدیر گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود ادامه داد: در این جلسه که با حضور رایزن ارشد بازرگانی بنگلادش، دکتر جولیا معین تشکیل شد، پیرامون چگونگی و نحوه همکاری طرفین گفت وگو و تبادل نظر شد و توانمندی های دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه راج شاهی بنگلادش و ظرفیت های همکاری دو جانبه دربخش های مختلف تبادل استاد و دانشجو، همکاری در طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با دومین دانشگاه بزرگ بنگلادش

گسترش همکاری های علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با دومین دانشگاه بزرگ بنگلادش