مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:252023-01-07اقتصادي

عرضه تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده


مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایپانیوز، کیومرث مبلغ ناصری با بیان مطلب فوق افزود: تولیدات جدید مگاموتور با مصرف سوخت به مراتب پایین تر و منطبق بر استانداردهای سازمان ملی استاندارد، کاهش آلایندگی، دارای افزایش توان قدرت و با کیفیت بالا خواهند بود که قبل از پایان سال جاری در سبد خانواده گروه خودروسازی سایپا قرار خواهد گرفت.

او افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده به زودی از نسل جدید موتورها و گیربکس های شرکت مگاموتور رونمایی خواهد شد؛ این محصولات با قدرت و کیفیت به مراتب بالاتراز آنچه تاکنون تجربه شده متناسب با روند تغییر و تحول بازار عرضه خواهد شد که جوابگوی نیاز مصرف کنندگان و سلیقه متقاضیان است.

مدیرعامل مگاموتور در ادامه به ماموریت شرکت مگاموتور در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد و گفت: به واسطه ماموریت مگاموتور تعداد زیادی از شرکت های قطعه ساز و تولید کننده کشور با این مجموعه همکاری دارند و در همین راستا نیز تعداد زیادی از شرکت های زیر مجموعه این شرکت در استان آذربایجان شرقی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده

عرضه تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده